11 moduri prin care poți trăi cu până la 10 ani mai mult

Oamenii de știință continuă să descopere lucruri noi despre ADN-ul uman, care ne ajută să înțelegem cât de mult putem trăi.

Ai în continuare o colecție formată din cele mai interesante descoperiri despre cum poți trăi fericită mai mulți ani.

1. Consumă mâncare gătită

Nu mai mânca fast-food, dulciuri și alte gustări nesănătoase. Consumă doar cele mai bune alimente pentru organismul tău.

2. Bea ceai verde în loc de cafea

Ceaiul verde are și el cafeină, dar pe deasupra, mai conține antioxidanți și minerale. Acest obicei îți va menține inima și creierul sănătoase.

3. Mănâncă mai mult pește și mai puțină carne roșie

Refuzul de a consuma carne roșie scade riscul de cancer, pe când fructele de mare sunt bogate în amino-acizi care diminuează riscul de a face Alzheimer.

4. Întâlnește-te mai des cu prietenii

Comunicarea este importantă pentru sănătatea creierului. Încearcă să-ți umpli timpul în mod productiv: mergi cu prietenii la festivaluri, călătoriți împreună și încercați lucruri noi.

5. Fă 150 de minute de sport pe săptămână

Practică un sport o dată la 2 zile, timp de câte 30-40 de minute. Găsește acea activitate care îți face plăcere, fă puțină yoga, mergi pe jos în ritm alert și întinde-te un pic înainte de culcare.

6. Fă dragoste de cel puțin 3 ori pe săptămână

Sexul îți întărește inima și sistemul nervos, în timp ce stabilizează producția de hormoni și este o activitae cardio plăcută pentru cei mai leneși.

7. Ai grijă de un animal

Animalele de companie îți oferă atâta căldură sufletească încât te vor face să vrei să trăiești mai mult alături de ele. Există și o părere conform căreia deținătorii de câini trăiesc mai mult, deoarece datorită acestora au o viață mai activă și comunică mai mult cu cei din jur.

8. Meditează

Dacă faci meditație timp de 10-15 minute pe zi, celulele din creierul tău se vor regenera mai repede și vei avea un risc diminuat de a te îmbolnăvi de inimă, pentru că vei dormi mai bine.

9. Dormi cel puțin 6 ore pe noapte

Organismul tău are nevoie de energie și creierul procesează informația în timp ce prin somn stabilizează sistemul nervos, ceea ce face ca riscul de a deceda în următorii 14 ani să fie cu până la 41% mai mic.

10. Menține-te activă după 70 de ani

Acest lucru va întreține forma creierului tău și te va ajuta să-ți realizezi propria valoare și să-ți menții relațiile sociale.

11. O căsnicie fericită

Viața de om căsătorit ar trebui să fie mai lungă, dar acest lucru se întâmplă doar dacă relația voastră este bazată pe dragoste, prietenie și respect reciproc. O căsnicie nefericită îți poate scurta viața cu până la 10 ani.

Nu contează câți ani trăiești de fapt ci care este calitatea acestora, așa că ai grijă de tine și de sănătatea ta.

Sursa: feminis.ro

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*

11 moduri prin care poți trăi cu până la 10 ani mai mult

Oamenii de știință continuă să descopere lucruri noi despre ADN-ul uman, care ne ajută să înțelegem cât de mult putem trăi.

Ai în continuare o colecție formată din cele mai interesante descoperiri despre cum poți trăi fericită mai mulți ani.

1. Consumă mâncare gătită

Nu mai mânca fast-food, dulciuri și alte gustări nesănătoase. Consumă doar cele mai bune alimente pentru organismul tău.

2. Bea ceai verde în loc de cafea

Ceaiul verde are și el cafeină, dar pe deasupra, mai conține antioxidanți și minerale. Acest obicei îți va menține inima și creierul sănătoase.

3. Mănâncă mai mult pește și mai puțină carne roșie

Refuzul de a consuma carne roșie scade riscul de cancer, pe când fructele de mare sunt bogate în amino-acizi care diminuează riscul de a face Alzheimer.

4. Întâlnește-te mai des cu prietenii

Comunicarea este importantă pentru sănătatea creierului. Încearcă să-ți umpli timpul în mod productiv: mergi cu prietenii la festivaluri, călătoriți împreună și încercați lucruri noi.

5. Fă 150 de minute de sport pe săptămână

Practică un sport o dată la 2 zile, timp de câte 30-40 de minute. Găsește acea activitate care îți face plăcere, fă puțină yoga, mergi pe jos în ritm alert și întinde-te un pic înainte de culcare.

6. Fă dragoste de cel puțin 3 ori pe săptămână

Sexul îți întărește inima și sistemul nervos, în timp ce stabilizează producția de hormoni și este o activitae cardio plăcută pentru cei mai leneși.

7. Ai grijă de un animal

Animalele de companie îți oferă atâta căldură sufletească încât te vor face să vrei să trăiești mai mult alături de ele. Există și o părere conform căreia deținătorii de câini trăiesc mai mult, deoarece datorită acestora au o viață mai activă și comunică mai mult cu cei din jur.

8. Meditează

Dacă faci meditație timp de 10-15 minute pe zi, celulele din creierul tău se vor regenera mai repede și vei avea un risc diminuat de a te îmbolnăvi de inimă, pentru că vei dormi mai bine.

9. Dormi cel puțin 6 ore pe noapte

Organismul tău are nevoie de energie și creierul procesează informația în timp ce prin somn stabilizează sistemul nervos, ceea ce face ca riscul de a deceda în următorii 14 ani să fie cu până la 41% mai mic.

10. Menține-te activă după 70 de ani

Acest lucru va întreține forma creierului tău și te va ajuta să-ți realizezi propria valoare și să-ți menții relațiile sociale.

11. O căsnicie fericită

Viața de om căsătorit ar trebui să fie mai lungă, dar acest lucru se întâmplă doar dacă relația voastră este bazată pe dragoste, prietenie și respect reciproc. O căsnicie nefericită îți poate scurta viața cu până la 10 ani.

Nu contează câți ani trăiești de fapt ci care este calitatea acestora, așa că ai grijă de tine și de sănătatea ta.

Sursa: feminis.ro

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*