5 practici pentru marketing via SMS făcut corect

Dacă ești agent de marketing sau antreprenor, fără îndoială că ai auzit despre beneficiile marketingului prin SMS. Această strategie de comunicare este favorita specialiștilor în publicitate datorită numărului mare de persoane la care un mesaj poate ajunge într-un timp extrem de scurt.

 

Statisticile arată că peste 90% din mesajele SMS primite sunt deschise și citite. Întrucât SMS-ul este singura funcție de mesagerie care este preinstalată în mod implicit pe fiecare dispozitiv, acesta este un canal de comunicare permanent cu clienții. Mai mult decât atât, primul lucru pe care îl face majoritatea clienților tăi atunci când se trezește este să se uite la telefon.

 

Poate că începi să realizezi ce este cu adevărat SMS marketing-ul sau te gândești cum să integrezi acest canal cu software-ul tău existent. Sau poate încerci să-ți dai seama cum să încorporezi SMS marketing-ul în campaniile deja în desfășurare sau în strategia ta generală de marketing.

 

Iată 5 aspecte pe care trebuie să le ai în vedere pentru a eficientiza publicitatea prin SMS: 

  • Ține evidența a ceea ce funcționează și ce nu!

 

Specialiștii în marketingul inteligent cunosc performanța companiilor lor și pot determina rentabilitatea investiției. Acesta este un alt beneficiu al publicității prin mesaje text: dacă ai soluția potrivită, va fi un canal de promovare direct, măsurabil și ușor de urmărit și analizat. Îți va permite să determini cu ușurință ce mesaje și promoții funcționează și care nu, care te pot ajuta și cum poți să le îmbunătățești. Poți să folosești de la SMSO.ro plugin-urile pentru automatizarea serviciilor de SMS marketing, care sunt extrem de ușor de utilizat și integrat în soft-ul existent.

  • Obține permisiunea!

Practica digitală adecvată dictează faptul că trebuie să trimiți mesaje text doar acelor oameni care și-au dat consimțământul de a face acest lucru. Se numește marketing bazat pe permisiuni și este esențial pentru succesul campaniilor de promovare prin text. De asemenea, trebuie să ai grijă la respectarea prevederilor legale privind protecția datelor. Pentru a-i atrage pe utilizatori să primească mesajele care conțin oferte speciale, actualizări de produse noi sau alte informații valoroase, poți solicita să-și exprime opțiunea printr-un formular online, participări la concursuri sau cerându-le să trimită un anumit cuvânt cheie către un număr de telefon mobil sau un cod scurt.

  • Fii inteligent, concis și conform!

Odată ce utilizatorii și-au dat acordul să primească mesaje, nu abuza de acest privilegiu. Când trimiți un SMS de marketing, fii inteligent, captivant și scurt. Prezintă-le oferte pe care nu le pot refuza sau informații cu adevărat importante. Dacă nu găsești un echilibru între acestea, riști ca oamenii să renunțe să mai primească mesajele, iar lista prețioasă de contacte se va micșora rapid. Dacă faci lucrurile corect, clientul va oferi același nivel de atenție ca unui mesaj de la un prieten.

  • Asociază cuvinte cheie cu afacerea ta!

În plus față de mesajele și codurile simple, ar trebui să alegi cuvinte cheie relevante din punct de vedere contextual. Aceasta se referă la un cuvânt sau o expresie pe care utilizatorii o vor trimite la codul scurt pe care l-ai furnizat pentru a-i încuraja sa te contacteze.

  • Poartă o conversație și răspunde în timp real

Prin trimiterea unui SMS, creezi o legătură personală cu clienții tăi, oferindu-le posibilitatea de a răspunde și de a-ți oferi feedback valoros cu privire la produsele tale. Este posibil să-ți spună cât de mult apreciaza brand-ul tău, să facă o achiziție sau, pur și simplu, să solicite informații. Pentru a-i ține implicați, utilizează un răspuns automat pentru a trimite instantaneu mesaje de follow-up către aceștia.

Așadar, publicitatea făcută prin SMS te poate ajuta să crești profitabilitatea afacerii tale, dar doar dacă o faci în mod corect. Ține cont de aspectele de mai sus și, cu siguranță, vei reuși!

Sursă foto: Unsplash.com

Articolul 5 practici pentru marketing via SMS făcut corect apare prima dată în Redeșteptarea.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*