Acoperișul unei case din Mitocu Dragomirnei a luat foc de la coșul de fum neprotejat corespunzător

Militarii Detașamentului de Pompieri Suceava au intervenit cu două autospeciale de stingere și o ambulanță SMURD, pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o gospodărie din localitatea Mitocu Dragomirnei. Incendiul a fost anunțat duminică după amiază și a fost stins în jurul orei 19:30. La sosirea echipajelor, flăcările se manifestau la nivelul acoperișului locuinței, […]

The post Acoperișul unei case din Mitocu Dragomirnei a luat foc de la coșul de fum neprotejat corespunzător first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*