Acoperișul unui bloc din Boroaia a luat foc de la o scânteie

Acoperișul unui bloc din comuna Boroaia a luat foc de la o scâteie provenită din coșul de fum neizolat corespunzător față de materialele combustibile. Potrivit purtătorului de cuvânt al ISU Suceava, Alin Găleată, suprafața afectată a fost de aproximativ 100 mp. ”Incendiul s-a manifestat doar la acoperiș, într-o zonă mansardată. Nu au fost probleme deosebite”, […]

The post Acoperișul unui bloc din Boroaia a luat foc de la o scânteie first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*