Află cum poate ajunge afacerea ta în topul căutărilor de pe internet

Orice proprietar al unei afaceri își dorește ca aceasta să aibă o vizibilitate ridicată și o imagine foarte bună. Internetul a devenit una dintre cele mai bune oportunități pentru a dezvolta un business.

Cum poate ajunge o afacere să domine mediul online ne va răspunde echipa de experți în digital marketing și SEO de la E-Advertising.

De ce este important mediul online?

Cu o acoperire la nivel mondial și un număr al utilizatorilor de ordinul miliardelor, internetul este indispensabil pentru buna funcționare a societății din prezent. Ce impact are acest mediu asupra afacerilor ne va răspunde Eugen Șotropa, CEO E-Advertising:

„În ultimii ani s-a înregistrat o migrație masivă către mediul online, fiind o piață mult mai prielnică dezvoltării unui business, atât din punct de vedere al numărului de potențiali clienți, din punct de vedere al extinderii, cât şi din punct de vedere al eficienței.

Datorită numărului foarte mare de afaceri care se îndreaptă spre această zonă, concurența a devenit una acerbă, iar diferența dintre afacerile ce prosperă și cele care dau greș e făcută de atenția oferită detaliilor.”

Care sunt detaliile ce fac diferența?

Numărul de afaceri ce au succes în mediul online este destul de mare, însă nimeni nu vorbește despre celelalte, într-un număr mult mai mare, care se află sub linia de plutire.

Ce anume face diferența și ce detalii trebuie tratate cu atenție ne va prezenta Diana Muraru, Manager Departament Vânzări E-Advertising:

„Principala caracteristică definitorie pentru un business de succes este cea ce ține de adaptarea la cerințele pieței, la nevoile pe care le au clienții și o continuă dorința de învățare, respectiv de perfecționare.

În mediul online este foarte important să cunoști modificările ce au loc și care sunt destul de dese, să ai un website foarte bine pus la punct, să fii prezent pe rețelele de socializare și multe alte aspecte ce fac diferența.

De exemplu, paginile web care sunt afișate în rândul primelor rezultate după o căutare vor fi și cele care înregistrează cel mai ridicat trafic. Pentru procesul de vânzare acest aspect formează un adevărat ciclu, plecând de la vizibilitate spre creșterea traficului, apoi interesul manifestat și calitatea informațiilor îi transformă pe vizitatori în potențiali clienți, iar dacă procesul de cumpărare este simplificat aceștia vor deveni în cele din urmă clienți pe deplin.”

Cum poți ajunge în topul căutărilor?

Pentru a putea ajunge în rândul primelor rezultate afișate în cazul unor căutări informațiile trebuie să fie de calitate și de real ajutor.

De altfel, acesta este și principiul pe care se bazează algoritmul implementat de cei de la Google pentru a sorta cele mai relevante rezultate. În funcție de acesta se pot face diferite optimizări ale site-ului sau SEO (Search Engine Optimization).

„Procesul de optimizare este unul cu rezultate pe termen lung și de durată. Folosirea celor mai potrivite cuvinte cheie, tehnici de linkbuilding, analiza pagespeed-ului sau răspunsul site-urilor la diferite dispozitive sunt aspecte importante.

De asemenea, este foarte important să existe un conținut original, de calitate și util. În cazul în care conținutul este plagiat sau se folosesc tehnici de spam „crawler-ii” (roboți ce au rolul de a analiza informațiile) vor sancționa site-ul printr-o scădere în poziționări. Începând cu 23 septembrie 2016, Penguin 4.0 (un update al algoritmului) analizează în timp real conținutul unui site și răspunde pe măsură.” ne-a împărtășit Daniel Șuiu, Manager Departament SEO E-Advertising.

De asemenea, cei care își doresc să afle mai multe informații despre procesul de SEO și cum pot îmbunătăți clasificarea lor în rândul motoarelor de căutare o pot face cu ajutorul cărții „Domină topul motoarelor de căutare”, fiind prima carte de SEO scrisă de autorii români, Eugen Șotropa și Andrei Ursachi, co-fondatori E-Advertising.

Pentru cei care doresc să aibă parte de o analiză asupra site-ului, fie că este magazin online, site de prezentare sau orice altceva, echipa de la E-Advertising vine în ajutorul lor cu un audit SEO gratuit, alături de consultanța sau sfaturile necesare. Mai multe detalii se pot afla folosind următoarele date de contact:

E-Advertising

Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, Suceava

Orar: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00

Telefon: 0732 941 354

E-mail: office@e-advertising.co

 

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*