Anexă făcută scrum într-un incendiu la Dornești. Proprietarul a ajuns cu arsuri la spital

Un incendiu a izbucnit în această după amiază la o anexă gospodărească din localitatea Dornești. Potrivit ISU Suceava, în urma evenimentului a ars anexa pe o suprafață de aproximativ 80 de metri pătrați și s-a degradat o porțiune din acoperiș. Un bărbat în vârstă 64 ani a fost preluat de un echipaj SAJ sosit la […]

The post Anexă făcută scrum într-un incendiu la Dornești. Proprietarul a ajuns cu arsuri la spital first appeared on Suceava News Online.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*