Cabinetul veterinar din Siminicea a luat foc de la un acumulator pus la încărcat

O clădire a Primăriei Siminicea, unde funcționează Circumscripția Sanitar-Veterinară, a luat foc noaptea trecută, din cauza unui acumulator auto cu defecțiuni lăsat la încărcat. Clădirea este compusă din locuință de serviciu și cabinet veterinar. Din fericire, nu s-au înregistrat victime. În incendiu au ars astereala din lemn a acoperișului pe aproximativ 70 de metri pătrați, […]

The post Cabinetul veterinar din Siminicea a luat foc de la un acumulator pus la încărcat first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*