Două persoane evacuate dintr-un apartament din centrul Sucevei din care ieșea fum

Două persoane au fost evacuate, astăzi, dintr-un apartament din centrul Sucevei din care ieșea fum. Potrivit ISU Suceava, apartamentul este într-un bloc situat în spatele farmaciei Arsene din centrul municipiului Suceava. Cele două persoane sunt conștiente. ISU Suceava a informat că fumul ieșea de la o mașină de spălat și nu au fost înregistrate alte […]

The post Două persoane evacuate dintr-un apartament din centrul Sucevei din care ieșea fum first appeared on Suceava News Online.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*