Eleganța franceză: istoria mărcii Lancome

Eleganța franceză: istoria mărcii Lancome

sursa: www.pinterest.com

Fondatorul Lancome, Armand Petitjean, a dorit ca filozofia franțuzească a frumuseții și feminității să fie recunoscută în toate colțurile lumii. Apropo, a început să-și realizeze visul la vârsta de 50 de ani. În acel moment, Petitjean se putea baza deja pe o bogată experiență de viață: comerț, serviciu militar în timpul primului război mondial, diplomație, postul de director într-o mare companie de parfumerie și cosmetică. … Lancome este o continuare logică a acestei căi.

Istoricul numelor

De ce Lancome? În spatele acestui nume este o poveste plină de romantism într-un stil cu adevărat francez. Legenda spune că Petitjean a împrumutat numele de la micul castel Le Château De Lancosme de lângă orașul Chateauroux. Pentru el, denumirea brandului și ușurința pronunției sale în orice limbă a lumii erau importante, așa că Petitjean a redus originalul la Lancome. Trandafirii care au încolțit lângă castel au devenit prototipul simbolului principal al Lancome.

Cum a început totul?

Brandul francez Lancome a fost fondat în 1935. Petitjean a fost primul care și-a prezentat parfumurile publicului: au participat la Expoziția Internațională de la Bruxelles. A fost un succes – creațiile Lancome au fost apreciate și premiate. Parfumurile au început să fie vândute în zeci de țări din întreaga lume. Toate acestea i-au permis lui Petitjean să-și continue calea în industria frumuseții cu încredere. Nici măcar nu s-a gândit să se oprească, deși s-ar părea că a fost posibil să se dezvolte în continuare Lancome ca un brand de parfumuri. Dar deja în 1936, la un an de la crearea mărcii, el avea prima linie de produse pentru îngrijirea pielii – Nutrix. Aceste produse cosmetice au fost folosite de mai mult de o generație de femei – Nutrix este încă popular. La acea vreme, Petitjean nu știa că Nutrix are un viitor extraordinar – și a continuat să lucreze la mijloace care trebuiau să dea farmec francez femeilor din întreaga lume. Următorul său pas a fost eliberarea produselor cosmetice decorative. Astăzi brandul numără diverse produse cosmetice care pot fi achiziționate din diferite magazine inclusiv cele online: https://makeup.ro/brand/26209/

sursa: www.pinterest.com 

Cosmetice decorative

Petitjean a început cu rujul. Și nu este o coincidență: cu ajutorul acestui produs, vă puteți schimba imaginea dintr-o singură mișcare. Succesul acestora a fost determinat de calitate: textură moale și confortabilă, culoare bogată, aplicare ușoară precum și o aromă plăcută. În plus, Petitjean a transformat rujurile într-un adevărat accesoriu de modă, a cărui achiziție este o plăcere separată.

Anii au trecut și Lancome le-a prezentat consumatorilor primul său rimel – Lancômatique. A fost lansat în 1967 și a stabilit standardul de calitate pentru întreaga industrie. Desigur, au urmat și alte premiere. Lancôme a dezvoltat activ și apoi a lansat formule inovatoare bazate pe rezultate.

La moment brandul Lancome produce produse cosmetice decorative și de îngrijire, și cu siguranță calitatea este ceea ce îi determină să rămână pe piață și să fie și o marcă destul de populară.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*