Foișorul de lemn din curtea unei case din Rădăuți a luat foc de la un conductor electric defect

Militarii Detașamentului de Pompieri Rădăuți au intervenit în noaptea de marți spre miercuri cu două autospeciale de stingere pentru localizarea și lichidarea unui incendiu, izbucnit la o anexă gospodărească, în municipiul Rădăuți. La sosirea echipajelor, ardea construcția un foilor din lemn, cu pericol de propagare la casa de locuit, dar și la blocul de locuințe […]

The post Foișorul de lemn din curtea unei case din Rădăuți a luat foc de la un conductor electric defect first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*