FOTO: ”U” Cluj 2, victorie în prelungiri la Apahida. Lemac și Ionescu, printre titularii ”studenților”

Etapa a noua a Ligii a IV-a a debutat vineri după-amiază la Apahida, acolo unde duelul dintre Sporting și ”U” Cluj 2 a fost decis la ultima fază.

”Rezerva” Berinde a adus victoria echipei sale în minutul 90+3, după o reluare din fața porții, elevii lui Călin Sălăgean ratând, însă, alte câteva ocazii mari la poarta lui Nicoară.

Apahidenii au păcătuit iar din punct de vedere al lotului, doar 11 jucători fiind prezenți la partidă, acest lucru făcându-l chiar pe antrenorul Florin Pojar să intre pe teren, deși era accidentat.

Mult mai proaspeți pe final, ”studenții„ au împins tot mai tare jocul înspre poarta lui Nicoară odată cu trecerea minutelor, portarul apahidenilor fiind învins în prelungiri. Brian Lemac și Marius Ionescu au fost cei mai importanți jucători ai primei echipe care au evoluat în meciul de la Apahida, încheiat cu o victorie ce o urcă, momentan, pe locul cinci în clasament pe „U” 2.

”E adevărat că am câștigat în prelungiri, dar am dominat tot jocul și am ratat ocazii singur cu portarul sau cu poarta goală. Bine că am reușit să câștigăm până la urmă, am mai pățit un astfel de meci la Mihai Viteazu, când am marcat în minutul 90 și am luat gol în minutul 92”, a spus antrenorul clujenilor, Călin Sălăgean.

”Suntem supărați că am primit iar gol în minutul 94, ca la Gherla. Băieții au dat dovadă de dorință, am jucat de la egal la egal cu Universitatea, fiecare jucător a tras de el cât a putut. Ei au avut ocazii, dar puteam marca și noi. Din păcate, iarăși aceeași poveste cu venitul la meci, am fost doar 11 jucători. Condiții, eu zic că sunt, dar jucătorii se pare că zic una și fac alta”, ne-a spus și antrenorul apahidenilor, Florin Pojar.

Mai jos aveți și câteva fotografii de la această partidă.

Sporting Apahida

Antrenor: Florin Pojar

”U” Cluj 2

Au mai intrat: Berinde, Marin Ad., Mureșan, Cozma. Antrenor: Călin Sălăgean

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*