Ghinion în prima zi a noului an pentru o familie din Udești. I-a luat foc casa din cauza jarului căzut din sobă (FOTO)

Militarii Detașamentului de Pompieri Suceava, împreună cu lucrătorii Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență Udești, au intervenit, cu trei autospeciale de stingere, pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o locuință din comuna Udești. La sosirea echipajelor, flăcările se manifestau în interiorul unei camere, cu pericol de propagare la întreaga casă. Incendiul a fost […]

The post Ghinion în prima zi a noului an pentru o familie din Udești. I-a luat foc casa din cauza jarului căzut din sobă (FOTO) first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*