Imobilitate urbană! Planul de fluidizare a traficului, realizat doar pe hârtie

În toamna anului 2016, Primăria Lugoj a lansat un plan ambițios de Mobilitate Urbană Durabilă împărțit pe trei etape de dezvoltare, până în 2030. Documentul, obligatoriu pentru accesarea de finanțări europene, prevede o serie de măsuri și intervenții pentru fluidizarea traficului în Lugoj pe varianta rutieră, transport public în comun, deplasări pe biciclete și componentă pietonală. La baza realizării planului a stat un studiu efectuat de o firmă din București, ce a scos în evidență un grad ridicat de poluare în oraș, cauzat de trafic, care în pro­porție de 48% este realizat prin mijloace auto. Până în 2020 planul prevede realizarea a 14 km de piste de biciclete care să lege zone principale ale orașului: Splaiul 1 Decembrie 1981, Splaiul Bre­diceanu, Bălcescu, Zona Ştrand, Buzia­şu­lui, Titulescu, Pade­şului, Boc­şei, Banatului, Fă­ge­tului – Parcul Copiilor, Ca­rai­man – Tapiei, construirea a 349 de locuri de parcare supraetajate în zona centrală a o­raşului, direcţionarea livrărilor de marfă în oraş şi a colectării deşeurilor comunitare, după orele de vârf și reducerea zonei de tranzit a orașului cu un kilometru, prin descărcarea transportului de marfă pe traseul străzilor Făgetului, Centură, Hezerişului și Timişoarei. De asemenea, a fost propusă achi­ziționarea a 10 autobuze electrice, amenajarea de stații [...]
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*