Încă un incendiu devastator produs din cauza unui cos de fum necuratat (FOTO)

O gospodărie situată într-o zonă retrasă și greu accesibilă din satul sucevean Pîraie, comuna Mălini, a fost cuprinsă de flăcări, puțin după miezul nopții trecute, din cauza coșului de fum neizolat corespunzător față de materialele combustibile. Potrivit ISU „Bucovina”, proprietarul, în vîrstă de 77 de ani, deși s-a autoevacuat, nu are telefon mobil, astfel că […]

The post Încă un incendiu devastator produs din cauza unui cos de fum necuratat (FOTO) first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*