Incendiu cu pagube însemnate cauzat de un scurtcircuit la o gospodărie din Teșna

Militarii Detașamentului de Pompieri Vatra Dornei, cu două autospeciale și o ambulanță SMURD, împreună cu lucrătorii Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență Poiana Stampei, cu un buldoexcavator, au intervenit pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o gospodărie din satul Teșna. La sosirea echipajelor, ardea generalizat adăpostul de animale, cu pericol de propagare la […]

The post Incendiu cu pagube însemnate cauzat de un scurtcircuit la o gospodărie din Teșna first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*