Incendiu într-un apartament din centrul Sucevei

Pompierii militari intervin pentru stingerea unui incendiu izbucnit într-un apartament dintr-un bloc din centrul municipiului Suceava, pe str. Vasile Alecsandri. Potrivit purtătorului de cuvânt al Inspectoratului pentru Situații de Urgență Suceava, Alin Găleată, în incendiu a ars o canapea aflată în una dintre camerele apartamentului. Pompierii au intervenit cu două autospeciale de stingere, nefiind înregistrate […]

The post Incendiu într-un apartament din centrul Sucevei first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*