Incendiu izbucnit la o gospodărie din localitatea Voitinel din cauza unui cablu defect

Pompierii militari ai Gărzii de Intervenție Vicovu de Sus și ai Detașamentului Rădăuți, împreună cu lucrătorii Serviciilor Voluntare pentru Situații de Urgență Voitinel, Gălănești și Bilca, au intervenit cu șase autospeciale de stingere și o ambulanță SMURD, pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o gospodărie din localitatea Voitinel. La sosirea echipajelor, ardeau acoperișul […]

The post Incendiu izbucnit la o gospodărie din localitatea Voitinel din cauza unui cablu defect first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*