Incendiu la o casă din comuna Straja produs la schimbarea buteliei de aragaz

Pompierii suceveni au intervenit astăzi la stingerea unui incendiu produs la o casă de locuit din comuna Straja, a anunțat purtătorul de cuvânt al ISU Suceava, Alin Găleată. Datorită intervenției prompte a pompierilor militari vicoveni, flăcările au fost lichidate în limitele găsite, fiind salvată locuința. Au ars materiale combustibile din bucătărie și o butelie de […]

The post Incendiu la o casă din comuna Straja produs la schimbarea buteliei de aragaz first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*