Incendiu la o gospodărie din Burdujeni-sat, izbucnit de la coșul de fum neizolat (FOTO)

Militarii Detașamentului de Pompieri Suceava au intervenit, astăzi, cu două autospeciale de stingere, pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o gospodărie din municipiul Suceava. La sosirea echipajelor, flăcările se manifestau sub acoperișul unei magazii și al bucătăriei de vară, corp comun, cu pericol de propagare la întreaga gospodărie. În incendiu au interiorul magaziei […]

The post Incendiu la o gospodărie din Burdujeni-sat, izbucnit de la coșul de fum neizolat (FOTO) first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*