Incendiu provocat de un cablu electric defect la o casă din comuna Zamostea

Pompierii militari ai Gărzii de Intervenție Siret, împreună cu lucrătorii Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență Zamostea, au intervenit cu trei autospeciale de stingere pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o casă de locuit, în satul Corpaci, comuna Zamostea. Incendiu a fost anunțat duminică la amiază. La sosirea echipajelor, ardea acoperișul locuinței, cu […]

The post Incendiu provocat de un cablu electric defect la o casă din comuna Zamostea first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*