Incendiu provocat de un scurtcircuit la o casă din Poiana Mărului

Militarii Detașamentului de Pompieri Fălticeni, împreună cu lucrătorii Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență Mălini, au intervenit cu 4 autospeciale de stingere pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o casă de locuit din satul Poiana Mărului, comuna Mălini. La sosirea echipajelor, flăcările se manifestau la o parte din acoperișul casei și în interiorul […]

The post Incendiu provocat de un scurtcircuit la o casă din Poiana Mărului first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*