Incendiu puternic la o casă din Gura Humorului izbucnit de la un conductor electric defect

Un incendiu puternic a izbucnit în această dimineață la o locuință din municipiul Gura Humorului. La fața locului au intervenit pompierii militari ai Gărzii de Intervenție Gura Humorului cu două autospeciale de stingere și cu o ambulanță SMURD B2. La sosirea echipajelor ardea acoperișul cu pericol de propagare la întreaga locuință. În incendiu au ars […]

The post Incendiu puternic la o casă din Gura Humorului izbucnit de la un conductor electric defect first appeared on Suceava News Online.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*