Marketing de râsul curcilor: CSM Târgoviște a pus pe afișul unui meci de baschet o jucătoare decapitată

Promovarea și imaginea clubului CSM Târgoviște au ajuns elemente ce țin de fiasco în mandatul președintelui Ciprian Prisăcaru, câștigător al unui concurs la care a candidat singur, în luna august a anului trecut. Cel mai recent exemplu al amatorismului instalat la clubul finanțat de Primăria Târgoviște e afișul conceput de conducere pentru meciul de baschet feminin CSM – Phoenix Constanța, în fapt primul joc din Polivalentă al târgoviștencelor în modestul campionat al ligii secunde. În dreapta afișului apare o baschetbalistă fără cap, o simplă căutare pe internet indicând că jucătoarea decapitată din motive de… marketing este Cristina Anastasescu, iar ședința foto a fost realizată în luna ianuarie a acestui an, când Prisăcaru nu renunțase la portocaliu. Contactată de DB-sport.ro, jucătoarea nu a vrut să comenteze pe marginea subiectului, sursele noastre precizând și că situația ei contractuală cu CSM Târgoviște este destul de încurcată.

Iată fotografia originală:

Cum promovează CSM Târgoviște meciul cu Phoenix Constanța:

The post Marketing de râsul curcilor: CSM Târgoviște a pus pe afișul unui meci de baschet o jucătoare decapitată appeared first on DB-SPORT.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*