O autoutilitară a luat foc la Vatra Dornei din cauza unui scurtcircuit

O autoutilitară parcată într-o curte din Vatra Dornei a luat foc, din cauza unui scurtcircuit produs la un conductor electric defect. Incendiul a izbucnit astăzi dimineață și nu s-a soldat cu victime. Flăcările au distrus elemente combustibile de la compartimentul motor și din partea din față a autovehiculului. Autoutilitara a fost afectată în proporție de […]

The post O autoutilitară a luat foc la Vatra Dornei din cauza unui scurtcircuit first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*