O casă bătrînească din Suceava a luat foc din cauza coșului de fum

O casă bătrînească din Suceava a luat foc, noaptea trecută, din cauza coșului de fum neprotejat corespunzător față de materialele combustibile. Din fericire, nu au fost victime. Flăcările au distrus acoperișul pe o suprafață de 80 de metri pătrați și au degradat planșeul, pereții și pardoseala. Pompierii au acționat cu două autospeciale și au salvat […]

The post O casă bătrînească din Suceava a luat foc din cauza coșului de fum first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*