O casă din Berchișești a luat foc de la un conductor electric defect (FOTO)

Militarii Gărzii de Intervenție Gura Humorului și ai Detașamentului de Pompieri Suceava, împreună cu lucrători ai Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență Cornu Luncii, au intervenit în această dimineață cu patru autospeciale de stingere si o ambulanță SMURD B2 pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o casă de locuit din localitatea Berchișești. Potrivit […]

The post O casă din Berchișești a luat foc de la un conductor electric defect (FOTO) first appeared on Suceava News Online.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*