O casă din Dorna Candrenilor a luat foc de la coșul de fum neprotejat corespunzător

Acoperișul unei case cu etaj din Dorna Candrenilor a fost distrus pe o suprafață de 150 de metri pătrați, într-un incendiu provocat de coșul de fum neprotejat corespunzător față de materialele combustibile. Incendiul a izbucnit ieri, în jurul orei 22.00, și nu s-a soldat cu victime. Flăcările au mai distrus parțial acoperișul unei anexe și […]

The post O casă din Dorna Candrenilor a luat foc de la coșul de fum neprotejat corespunzător first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*