O casă din Frasin a luat foc de la un fier de călcat. O femeie a suferit arsuri la o mână

Pompierii militari ai Gărzii de Intervenție Gura Humorului au intervenit, în noapte de joi spre vineri, cu două autospeciale de stingere și o ambulanță SMURD pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o casă de locuit, din orașul Frasin. La sosirea echipajelor, ardeau acoperișul casei și o cameră de la etaj, cu pericol de […]

The post O casă din Frasin a luat foc de la un fier de călcat. O femeie a suferit arsuri la o mână first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*