O casă din Lipoveni a luat foc din cauza scânteilor din sobă

O casă din Lipoveni, Mitocu Dragomirnei, a luat foc ieri, în jurul orei 17.30, din cauza jarului sau scânteilor căzute din soba aflată în bucătărie. Nu au fost victime. Flăcările au distrus locuința pe 30 de metri pătrați, bunuri de uz casnic, elemente de tâmplărie și documente personale. Pompierii au stins incendiul cu ajutorul a […]

The post O casă din Lipoveni a luat foc din cauza scânteilor din sobă first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*