O casă din Mănăstirea Humorului a luat foc din cauza jarului căzut din sobă

Pompierii militari ai Gărzii de Intervenție Gura Humorului au intervenit cu două autospeciale de stingere pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o casă de locuit din localitatea Mănăstirea Humorului, a anunțat purtătorul de cuvânt al ISU Suceava, Alin Găleată. La sosirea echipajelor, flăcările se manifestau în interiorul locuinței, cu pericol de propagare la […]

The post O casă din Mănăstirea Humorului a luat foc din cauza jarului căzut din sobă first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*