O casă din satul Bobeica a luat foc de la un cablu electric neizolat (FOTO)

Militarii Detașamentului de Pompieri Câmpulung Moldovenesc, împreună cu lucrătorii Serviciilor Voluntare pentru Situații de Urgență ale comunelor Izvoarele Sucevei și Moldova Sulița, au intervenit, luni, cu patru autospeciale de stingere pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o gospodărie din satul Bobeica, comuna Izvoarele Sucevei. La sosirea echipajelor, ardeau generalizat casa de locuit și […]

The post O casă din satul Bobeica a luat foc de la un cablu electric neizolat (FOTO) first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*