O casă din Suceava a luat foc de la jarul căzut din sobă (FOTO)

Militarii Detașamentului de Pompieri Suceava au intervenit cu două autospeciale de stingere pentru localizarea și lichidarea unui incendiu, izbucnit la o casă de locuit de pe str. Plaiului, din municipiul Suceava. Incendiul a fost anunțat în noaptea de miercuri spre joi, aproape de ora 00:00. La sosirea echipajelor, flăcările se manifestau la acoperișul casei și […]

The post O casă din Suceava a luat foc de la jarul căzut din sobă (FOTO) first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*