O casă din Voroneț a luat foc de la un aparat electric lăsat în priză

Pompierii militari ai subunităților din Gura Humorului și Câmpulung Moldovenesc au intervenit cu trei autospeciale de stingere și o ambulanță SMURD pentru localizarea și lichidarea unui incendiu, izbucnit la o casă de locuit din orașul Gura Humorului, cartierul Voroneț. La sosirea echipajelor, flăcările se manifestau într-o cameră de la etaj și la acoperiș, cu pericol […]

The post O casă din Voroneț a luat foc de la un aparat electric lăsat în priză first appeared on Suceava News Online.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*