O femeie de 63 de ani a suferit arsuri într-un incendiu izbucnit în gospodăria sa din Voroneț

O femeie de 63 de ani a suferit arsuri la nivelul membrelor inferioare, într-un incendiu izbucnit ieri, în jurul orei 23.00, în bucătăria de vară din gospodăria sa din Voroneț. Paramedicii SMURD i-au acordat primul ajutor, iar apoi au transportat-o la spital. Incendiul a fost provocat de un televizor defect și a mistuit acoperișul bucătăriei […]

The post O femeie de 63 de ani a suferit arsuri într-un incendiu izbucnit în gospodăria sa din Voroneț first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*