O garsonieră din Rădăuți a luat foc de la o lumânare lăsată aprinsă peste noapte

Militarii Detașamentului de Pompieri Rădăuți au intervenit, în noaptea de duminică spre luni, cu două autospeciale de stingere și o ambulanță SMURD, pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit într-o garsonieră, dintr-un bloc de locuințe, în municipiul Rădăuți. Potrivit ISU Suceava, cel mai probabil, o lumânare lăsată aprinsă și nesupravegheată peste noapte, a fost cauza […]

The post O garsonieră din Rădăuți a luat foc de la o lumânare lăsată aprinsă peste noapte first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*