O gospodărie din Păltinoasa a fost afectată de un incendiu izbucnit de la un cablu electric defect

O gospodărie din Păltinoasa a fost afectată de un incendiu provocat de un cablu electric defect sau neizolat corespunzător. Nu au fost victime. Flăcările au distrus acoperișul unei și o șură, pe o suprafață totală de 100 de metri pătrați. De asemenea, au ars 20 de tone de fân și s-au degradat pereții și tavanul […]

The post O gospodărie din Păltinoasa a fost afectată de un incendiu izbucnit de la un cablu electric defect first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*