O gospodărie din Șaru Dornei a luat foc de la un scurtcircuit

O gospodărie din Șaru Dornei a fost afectată de un incendiu izbucnit din cauza unui scurtcircuit produs la un conductor electric defect. Nu au fost victime. Flăcările au distrus acoperișul bucătăriei de vară, pe o suprafață de aproximativ 95 de metri pătrați, și au degradat bunuri casnice, obiecte de mobilier, aparate electrocasnice, precum și pereții […]

The post O gospodărie din Șaru Dornei a luat foc de la un scurtcircuit first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*