O gospodărie din Vatra Moldoviței a ars în urma unui incendiu izbucnit de la coșul de fum deteriorat

Militarii Detașamentului de Pompieri Câmpulung Moldovenesc, împreună cu lucrătorii Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență Frumosu, au intervenit, sâmbătă seara, cu trei autospeciale de stingere pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o gospodărie de pe raza comunei Vatra Moldoviței. Gospodăria era destinată creșterii animalelor și se afla într-o zonă izolată și greu accesibilă, […]

The post O gospodărie din Vatra Moldoviței a ars în urma unui incendiu izbucnit de la coșul de fum deteriorat first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*