O gospodărie din Vicovu de Sus a fost distrusă într-un incendiu izbucnit de la un cablu electric (FOTO)

O gospodărie din Vicovu de Sus a fost mistuită într-un incendiu izbucnit în noaptea de luni spre marți. La fața locului au intervenit, pentru localizarea și lichidarea flăcărilor, pompierii militari de la subunitățile din Vicovu de Sus și din Rădăuți, împreună cu lucrătorii Serviciilor Voluntare pentru Situații de Urgență Vicovu de Sus, Bilca, Gălănești și […]

The post O gospodărie din Vicovu de Sus a fost distrusă într-un incendiu izbucnit de la un cablu electric (FOTO) first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*