Pagube însemnate la o locuință din Dornești în urma unui incendiu izbucnit de la un aparat electric lăsat în priză

Militarii Detașamentului de Pompieri Rădăuți și ai Gărzii de Intervenție Siret, împreună cu lucrătorii Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență Dornești, au intervenit cu 4 autospeciale de stingere pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la o gospodărie din comuna Dornești, a anunțat purtătorul de cuvânt al ISU Suceava, Alin Găleată. La sosirea echipajelor, ardeau […]

The post Pagube însemnate la o locuință din Dornești în urma unui incendiu izbucnit de la un aparat electric lăsat în priză first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*