Paula Ungureanu si Iulia Curea si-au lansat brandurile personale! La eveniment, ambele jucatoare au criticat pozitia Federatiei Romane de Handbal

Doua dintre jucatoarele importante ale handbalului romanesc, Paula Ungureanu si Iulia Curea, si-au lansat marti, brand-urile personale, de care s-a ocupat RHF & Sports Management. Alaturi de cele doua mari handbaliste, Tudor Dorobantu, cel mai bun parapantist din Romania si-a lansat si el brand-ul personal, 2DO.

Portarul CSM-ului, Paula Ungureanu, a explicat de ce a ales si brand-ul care o reprezinta. “De ce PAULA! Paula este numele cu care sunt aclamata de fani sau de comentatori, de fiecare data cand aparam poarta nationalei si acum a CSM-ului. Este scurt, rapid, in viteza, asa cum este si personalitatea mea. Verdele este culoarea cu care am aparat mult timp la echipa nationala, o fac si acum si ma identific cu aceasta culoare”, a explicat Paula.

In varsta de 37 de ani, Paula nu putea sa evite intrebarea legata de echipa nationala si daca se mai intoarce, in conditiile in care toata suflarea handbalistica a acuzat faptul ca Romaniei i-a lipsit poarta la ultima editie de Mondial.

“Nu am cum sa fiu fericita si cred ca specialistii pot spune daca era nevoie de mine sau nu la echipa nationala. Pe mine ma doare si astazi, eu mi-am rupt genunchii pentru echipa Romaniei si cand am anuntat ca ma retrag, nici nu o facusem bine, ca pe site-ul FRH a aparut: “Multumim, Paula!”. Trageti voi concluziile, practic, mi s-a dat de inteles ca bine ca te-ai retras. Nu ma mai intorc, decizia este luata, staff-ul si fetele stiu foarte bine ce discutii am avut, dar sa stiti ca este dureros. Am spus ca voi apara pana cand n-am sa mai pot, deoarece sportul acesta mi-a dat tot ce am astazi, ma vedeam chiar cu o medalie la Tokyo 2020, chiar nu exagerez. Dar nu ma mai intorc, pentru ca nu uit cum s-au comportat cu mine”, a afirmat Paula Ungureanu.

Iulia Curea nu a iertat pozitia selectionerului

Si frumoasa Iulia Curea are de astazi un brand, Wing, in traducere extrema, dar Iulia a explicat si motivul pentru care a ales, dar in special, cat a stat pentru grafica. “A durat ceva timp sa alegem o varianta finala, cu o minge de handbal, font auriu, wing, G-ul este culoare aurie. WING face trimiere directa la pozitia mea din teren, extrema. In acelasi timp, aripa este un simbol al dinamismului, al miscarii, prin zbor sau planare. Conceptul te duce cu gandul la miscarile si executiile din teren. Si win, in engleza, inseamna a castiga, exact cum sunt eu, ca am castigat tot timpul, iar G-ul final este bolduit cu auriu pentru a face trimitere catre porecla mea, Giuli”.

Dupa ce Paula Ungureanu a raspuns intrebarilor legate de retragerea din nationala, Iulia Curea a sarit in apararea portarului, explicand de ce nu este nici ea convocata: “Dupa cum bine stiti, de 4 ani eu am nascut, iar de atunci nu am mai fost convocata. Nu ma pot autoinvita la echipa nationala, trebuie sa vina o telegrama la club. Ca voua vi se pare normal ca de la echipa campioana sa fie convocate jucatoare ca mine sau Paula, asta s-o spuna specialistii, eu nu cred ca am dreptul acesta. Dar as vrea sa punctez ca selectionerul unei nationale trebuie sa fie selectioner si atat. Ma gandesc ca e greu sa urmaresti atatea meciuri, si din Ungaria, dar mai ales campionatul Romaniei”.

Tudor Dorobantu: “Parapanta este un sport uluitor, dar si periculos”

Cel mai bun parapantist roman, Tudor Dorobantu, si-a lansat si el brand-ul personal. “Logoul contine elementele definitorii pentru activitatea desfasurata, dar si un joc inteligent de cuvinte care promoveaza atat practicarea parapantismului, scotand in evidenta rolul personalului principal: Tudor Dorobantu. 2 DO R reprezinta acronimul de la TO (2) DO – Practica! Asociat cu R te duce cu gandul la Tudor si este un indemn la zborul cu parapanta = PRACTICA PARAPANTISMUL, cu Tudor. Oricum, in Romania este un sport practicat la nivel de agrement, dar eu ma bucur ca reusesc sa il fac de performanta, cu eforturi extreme. Si este nevoie de brand, ma va ajuta foarte mult pentru a ma dezvolta si a ajunge cat mai sus”. Sportivul a povestit jurnalistilor cum a fentat moartea, cand nu a deschis parasuta de rezerva si a fost salvat de un brad uscat, iar parapanta s-a infasurat in jurul copacului.

La eveniment au participat Andreas Hniatiuc si Ramona Farcau, reprezentantii RFH Sports & Management, dar si Narcisa Lecusanu, care a venit sa fie alaturi de cele doua prietene, Paula si Iulia.

“Brand-ul trebuie sa ramana in constiinta iubitorului de sport si dupa ce sportivul se lasa de activitatea de performanta. De aici si nevoia brand-ului in Romania, pentru ca foarte multi sportivi, dupa ce se lasa, sunt uitati de societate. Pentru ca sportivul de mare performanta este cel mai bun vector de imagine, in asocierea cu marile companii. Am ales sa reprezentam sportivi de o calitate morala si sportiva ce pot aduce beneficii la nivelul ascocierii cu branduri de succes”, a declarat Andreas Hniatiuc, managerul RFH Sports & Management.

The post Paula Ungureanu si Iulia Curea si-au lansat brandurile personale! La eveniment, ambele jucatoare au criticat pozitia Federatiei Romane de Handbal appeared first on Sport Total FM.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*