Pe iarba verde de acasă, clubul UTA și-a prezentat partenerii la revenirea în Liga 1: International Alexander Holding devine principalul sponsor privat, iar Bibarț „bate” către un milion de lei pe lună!

UTA revine, încetul cu încetul acasă. În noua șo moderna casă „Francisc  Neuman”, folosită de ieri pentru vânzarea abonamentelor, pentru ca, astăzi, conducerea clubului să stea alături de partenerii săi chiar pe gazonul pe care elevii lui Laszlo Balint joacă exact peste o săptămână, în cadrul rundei secunde a Ligii 1, cu FC Voluntari.

Meszar:  „Am ajuns în Liga 1 și mergem mai departe pentru că am avut și avem mereu sponsori și parteneri fideli”

Gazdă a fost Alexandru Meszar, părintele proiectului UTA și fiicele sale, Anna şi Zsofia, care au îmbrăcat noul echipament „de acasă”, inscripționat cu numele sponsorilor pentru noua edițiie de campionat. „Abia am ajuns la destinație, după un drum foarte lung și greu, plin cu urcușuri și coborîri, satisfacții și decepții, dar, spre bucuria tuturor arădenilor, am ajuns. Deja, de mâine, plecăm pe un nou traseu, la fel de greu, dar mult mai luminat. Am ajuns, aici, în Liga 1 și mergem mai departe pentru că am avut și avem mereu lângă noi sponsori și parteneri fideli. Acum, la începerea noului sezon, vreau să vă prezint sponsorii noștri de pe echipamentul de joc și partenerul nostru principal, reprezentantul tuturor arădenilor. Cu mențiunea că suntem în discuții și cu alți sponsori vechi și noi tot pentru echipamentul de joc, sponsori pe care îi vom prezenta în momentul concretizării. Ne bucurăm că avem sponsori locali, naționali și internaționali. De mâine, jucătorii sunt în prim-plan, însă azi trebuie să fie cei care susțin activitatea noastră”, a spus Meszar, după care a oferit fiecărui sponsor ocazia de a se prezenta.

Până la începutul acestei săptămâni, Efbet venea cu contribuția  cea mai mare din mediul privat, însă Meszar a anunțat că: „International Alexander Holding devine numărul unu dintre sponsorii privați și-i mulțumim pentru asta. Din păcare domnul Simion Apreutese și colegii săi sunt plecați la București și nu ne pot onora cu prezența”. 

În schimb, ceilalți sponsori de echipament ai „Bătrânei Doamne” au avut cu toții reprezentanți: Dey Bodyguard, pe Marius Matei, dar Alexandru Meszar a ținut să-i mulțumească patronului Dani Leș pentru că: „Și în afara contractului pe care-l are răspunde cu mereu da apelului nostru”, Deninstal pe Gheorghe Marian Toth, care în numele firmei partener al UTA-ei de 5 ani de zile și al directorului George Manoilă a ținut să-i felicite pe jucători și conducători pentru promovare cu promosiunea ca: „Firma noastră oferă căldură, frumusețe și curățenie în  casele arădenilor, iar această casă nouă a UTA-ei și echipa care va evolua din nou Liga 1 merită același lucru. Avem un parteneriat solid de 5 ani cu brandul numărul unu al Aradului și vrem să-l prelungim cât de mult se poate. Cu UTA la bine și la greu”. 

Cel mai vechi sponsor al echipei rămâne Pizza 5 Colțuri, prin doamna Elena Bodri, absentă din cauza unei probleme personale, dar reprezentată de Alex Peter, care a transmis: „Drum bun în Liga 1, UTA!”. 

Bogdan Coman, reprezentant Efbet: Nu am venit să stăm un an, rămânem aici pentru un parteneriat frumos”

Dacă Alexander Internațional nu a avut reprezentant la prezentare, cei de la Efbet au fost prezenți la Arad prin cei mai importanți oameni pe România, Bogdan Coman, reprezenntantul firmei pe online și Emilian Penchev, reprezentantul pe retail. Cei doi au plecat cu mașina de la București în această dimineață, tocmai pentru a fi alături de singurul club sportiv sponzorizat, deocamdată, în România. „Nu am putut să ratăm un eveniment atât de important pentru UTA, dar și pentru noi. Este un parteneriat în care am crezut, pentru care ne-am luptat, pentru că e important și cui dai bani. Ca orice ardelean, am preferat cluburi din zona aceasta geografică. Am făcut acest pas, alături de o echipă de fotbal, dar nu orice echipă, ci una atent selecționată, față de care ne-am luat angajamentul încă de când era în Liga a II-a. Am fi continuat parteneriatul chiar dacă UTA rămânea în liga a II-a, dar noi am crezut, deoarece potențialul echipei este unul uriaș, iar acest lucru s-a dovedit la final, deoarece a terminat pe prima poziție. UTA ne-a plăcut pentru că are același pedigree, ca și noi. A trecut prin dificultăți, a ieșit mai puternică ca oricând, iar noi suntem aici să construim un parteneriat pe termen cât de lung. Nu am venit să stăm un an, m-am bucurat când am auzit că alți sponsori sunt de 5-6 ani de zile la UTA. Asemenea ne dorim și noi, să rămânem aici și să avem un parteneriat cât mai frumos”, a declarat Bogdan Coman.

Bibarţ promite bani, dar încă nu s-au obținut toate avizele

Cel mai important partener al „Bătrânei Doamne” a fotbalului românesc rămâne comunitatea arădeană, prin Primărie și conducerea ei. De altfel, lui Călin Bibarț nu i-a prea plăcut expresia din introducerea pe care i-a făcut-o Alexandru Meszar: „Fără pilonul nostru numărul unu, Primăria Arad, acest proiect nu se putea dezvolta , așa că să-i dăm Cezarului, ce-i a Cezarului…”. „Nu sunt Cezarul, sunt reprezentantul lui, comunitatea arădeană, care a adevăratul finanțator al echipei”, a spus primarul interimar, care a completat: „ Pentru început vreau să remarc că acest stadion este poate singurul din România, dacă vorbim de cele noi, făcut exclusiv din banii contribuabililor, adică a locuitorilor acestui oraş. Toate celelalte oraşe care se laudă cu stadioane sunt făcute din bani guvernamentali. Se fac ultimele finisaje şi retuşuri, stadionul este omologat în anumite condiţii, pe care va trebui să le îndeplinim. UTA va juca aici săptămâna viitoare, nu este nici un impediment. Vom primi şi omologarea definitivă, staţi liniştiţi, aşa cum am primit-o şi pe aceasta, pentru că erau unii care căutau deja oraşe unde să jucăm în Liga 1. Prin intermediul presei vreau să anunţ că de luni, cu un ghid oferit de noi, între orele 18 şi 20, arădenii vor putea vizita stadionul. Ştiu că mulţi vor să o facă şi venim astfel în sprijinul lor. O pot face săptămâna viitoare până miercuri, pentru că de joi încep pregătirile pentru meciul de acasă. Dar apoi, de săptămâna următoare putem relua zilnic acest obicei, pentru a oferi arădenilor bucuria de a veni pe stadion. Apoi, într-adevăr, Primăria a fost şi rămâne unul dintre principalii parteneri şi finanţatori ai UTA-ei, tot cu sprijinul arădenilor, cărora trebuie să le mulţumim. Sper ca familia UTA să devină din ce în ce mai mare, sunt foarte importanţi şi sponsorii privaţi şi văd că există interes pentru club. Mi-aş dori ca performanţele echipei să se ridice la nivelul aşteptărilor arădenilor şi al eforturilor comunităţii locale, adică să se menţină în primă fază în Liga 1, să aibă rezultate onorabile, pentru că are nevoie să se consolideze. În ceea ce priveşte finanţarea, avem cadru legal de a scurta sesiunea de toamnă şi să putem acorda în mod direct finanţare prin hotărâre de CLM, bineînţeles în anumite condiţii. Prelabil, proiectul trebuie să primească nişte avize, printre care şi cel de la Oficiul Concurenţei, adică să ne confirme că nu este vorba de ajutor de stat. Dacă, totuşi, nu vom primi avizul, avem varianta veche de finanţare, pe sesiunea a doua, vom rebugeta acolo şi vom urma paşii respectivi, din punctul nostru de vedere nu este nicio problemă, există bunăvoinţă în a sprijini financiar UTA. Dacă rămânem pe legea nouă (n.a. 150/2020) vom bugeta lunar clubul, dar asta și în funcție de încasările pe care le vom avea la buget. Am discutat cu domnul Meszar și i-am spus și dânsului că ne convine această bugetare lunară a clubului, pe măsura încasării taxelor pe care le plătesc, sperăm noi, arădenii, în așa fel încât să ajungem la suma de anul trecut. Nu o cunosc exact, dar dacă vom da aproximativ 1 milion de lei pe lună începând din septembrie, cred că ne ținem de promisiune”. Vă reamintim că anul trecut UTA lua 7,3 milioane de lei de la Primărie, iar prima tranșă din 2020 a fost de 2,9 milioane de lei. Așadar, ca să egaleze finanțarea din 2019, autoritățile locale ar mai avea de virat în contul grupării emblemă a orașului 4,4 milioane de lei.

Având această nouă promisiune din partea primarului interimar, Alexandru Meszar a spus că UTA se va descurca până când vin banii de la bugetul local și asta pentru că trebuie să intre prima tranșă din drepturile tv, iar cele aproximativ cele 1800 de abonamente vândute ieri și azi au adus și ele încasări importante pentru bugetul clubului.

Minigalerie foto de la conferința de presă de azi, de la stadionul Francisc Neuman, semnată Viorel Musca

0
0

Articolul Pe iarba verde de acasă, clubul UTA și-a prezentat partenerii la revenirea în Liga 1: International Alexander Holding devine principalul sponsor privat, iar Bibarț „bate” către un milion de lei pe lună! apare prima dată în sportarad.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*