Pentru a supraviețui, Salprestul trebuie să atragă şi alți clienți, în afara Primăriei

După cum am anunțat, societatea locală ”Salprest”, care se ocupă de curățenia orașului, este în insolvență. În 24 iulie, la momentul cererii de deschidere a procedurii generale a insolvenței formulată de debitoarea S.C. ”Salprest” S.A., aceasta avea datorii în cuantum de 1.575.441,67 lei. Primăria municipiului Lugoj, beneficiara serviciilor societății, declară, prin vocea primarului Boldea că o parte dintre facturi sunt exagerate: ”Recent, am avut o discuție cu Bogdan Her­zog, care este administratorul judiciar, legat de situația Salprestului. O parte dintre fac­turi le-am plătit, altele nu le-am plătit, pentru că ei trec sume exagerate . De exemplu, dacă până în iunie, măturatul străzii era la 50.000 de lei, acum au trecut la 200.000 de lei pe lună, ceea ce este foarte mult. De patru ori prețul nu se justifică, mai ales că societatea a redus numărul de personal”. Edilul șef spune că pentru a supraviețui, Salprestul trebuie să atragă noi clienți: ”În ceea ce ne privește, ca Primărie, eu am o singură recomandare: ca Salprestul să își schimbe mentalitatea. Ei trebuiau să o facă după 1 iunie și trebuie în continuare să o facă, pentru a atrage și alți utilizatori, nu numai ce primesc de la Primărie. Doar așa își pot [...]
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*