Puternic incendiu la un apartament din Suceava cauzat de un scurtcircuit. Trei persoane intoxicate cu fum au avut nevoie de oxigen

Un puternic incendiu a izbuncnit duminică seară la un apartament dintr-un bloc de locuinte de pe strada Stațiunii din municipiul Suceava. Potritiv purtătorului de cuvânt al ISU Suceava, Alin Găleată, în momentul izbucnirii incendiului în apartament erau trei persoane, un bărbat de 87 ani si două femei de 75, respectiv 43 de ani. ”Bărbatul și […]

The post Puternic incendiu la un apartament din Suceava cauzat de un scurtcircuit. Trei persoane intoxicate cu fum au avut nevoie de oxigen first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*