Posts Tagged ‘campanie’

CUPA VINE LA TINE | Trofeul e la Ploiești și așteaptă câștigătoarea din acest an! VIDEO special cu toate reportajele campaniei de mii de kilometri!

De-a lungul a aproape două săptămâni, prin campania #CupaVineLaTine am descoperit povești impresionante ale antrenorilor, jucătorilor, jurnaliștilor și suporterilor, toți aceștia primind trofeul acasă, adus de ambasadori dintre numelele de referință ale fotbalului. Campania #CupaVineLaTine a însemnat aventură și pasiune, nostalgie și emoție, iar împreună i-am parcurs episoadele până azi, înaintea marii finale a Cupei […]

Blue Air lansează campania „Zboară în țară” prin reluarea curselor din București către Oradea și Timișoara și suplimentarea zborurilor către Cluj în vara 2020

Începând cu 17 iulie 2020, Blue Air introduce în orarul de zbor două destinații interne noi din București către Timișoara și Oradea și suplimentează zborurile către și dinspre Cluj.   Începând de vineri, pasagerii Blue Air pot achiziționa bilete pentru…

CUPA VINE LA TINE | VIDEO plin de emoție cu Jean Vlădoiu la Târgu Mureș, trofeul Cupei României a ajuns acasă la primul suporter!

Până la finala Cupei României din 22 iulie, trofeul ajunge prin țară la foști mari jucători, antrenori, jurnaliști și suporteri! Descoperă zilnic pe frf.ro reportajele video speciale din cadrul campaniei #CupaVineLaTine! După ce a vizitat foști mari jucători și antrenori, dar și jurnaliști, trofeul Cupei României ajunge astăzi la suporteri! Primul din cei doi câștigători […]

CUPA VINE LA TINE | Avem cei doi suporteri câștigători, trofeul va ajunge acasă la ei!

În perioada 6-10 iulie, pe platforma evenimente.frf.ro/CupaVineLaTine s-a desfășurat o competiție inedită dedicată fanilor Cupei României. I-am rugat pe aceștia să ne scrie o poveste legată de competiție, cea mai frumoasă amintire, cum au trăit marile meciuri. Din sutele de mesaje primite, împreună cu ambasadorul campaniei, Miodrag Belodedici, am ales cele mai interesante două povești, […]

Campanie de strângere de fonduri ,,Solidaritate Bihor Covid-19”

La mijlocul lunii martie Fundația Comunitară Oradea a pornit campania de strângere de fonduri Solidaritate Bihor Covid19 cu gândul să ajute comunitatea bihoreană să traverseze cât mai bine era lui Covid-19. Tot atunci, datorită incredibilei forțe a don…

FRF, partener în proiectul ”Football Makes History”

Profesori de istorie și educatori din Europa împreună cu partenerii proiectului și-au unit forțele pentru ca, printr-o campanie publică de conștientizare, să ajute tinerii să exploreze evenimente marcante din istorie prin intermediul fotbalului. Acest demers educativ ajunge la publicul larg cu ajutorul mai multor componente: platforma oficială a campaniei, www.footballmakeshistory.eu hashtag dedicat #FootballMakesHistory asocierea cu […]

Service-ul D&C Oradea îți oferă o verificare gratuită* pentru maşina ta pentru a circula liber şi în siguranță! Oferim reparații de calitate şi pentru maşini neasigurate

Service-ul D&C Oradea îți oferă o verificare gratuită* pentru maşina ta pentru a circula liber şi în siguranță! Oferim reparații de calitate şi pentru maşini neasigurate La service-ul D&C Oradea poți acum beneficia de campaniei de verificare gr…

Campania Ziua Copiilor Bihoreni şi-a desemnat câștigătorii

În urma centralizării voturilor publicului, Campania Ziua Copiilor Bihoreni și-a ales câștigătorii. Pe locul I în preferințele spectatorilor, s-a situat Andrei Tofan, în vârstă de șapte ani. Andrei Tofan a interpretat sceneta Portofelul, din filmul Bri…

VIDEO SPECIAL | Chiricheș, Hagi și Radu, incluși de FIFA în campania #WeWillWin

FRF și Echipa Națională a României au fost invitate de FIFA să se alăture campaniei prin care fotbalul își arată aprecierea față de toți cei care, în contextul pandemiei, continuă să lucreze în sistemul medical și în condiții de risc. E rândul fotbaliștilor să aplaude, în semn de apreciere, toate eforturile și sacrificiile celor din […]

Campanie: „Jobul perfect – iluzie cu sens unic”

Agenția Națională Împotriva Traficului de Persoane și O.L.X. au lansat o campanie de informare asupra riscurilor și implicațiilor fenomenului traficului de persoane, la care cei aflați în căutarea unui loc de muncă se pot expune printr-un singur „click…