Posts Tagged ‘Cosmin Vladimirescu’

Mastercard simplifică istoricul tranzacțiilor online

Mastercard lansează o nouă soluție de banking digital,carele oferăposesorilorde card mai multe detalii despre achizițiile lor. Furnizată de Ethoca, companie deținută de Mastercard, noul produs va îmbunătăți experiența digitală a consumatorilor, oferind…

Consumatorii care plătesc cu cardul Mastercard la terminalele POS Raiffeisen Bank din stațiile Rompetrol pot retrage numerar de până la 200 de lei

Mastercard, în parteneriat cu Raiffeisen Bank, lansează serviciul cashback (eliberare de numerar la comerciant) în benzinăriile Rompetrol, prin POS-urile băncii. Inițiativa reprezintă o continuare a demersurilor Mastercard de promovare a plăților elect…

Mastercard continuă parteneriatul cu Asociația pentru Promovarea Performanței în Educație și susține digitalizarea manualelor de educație financiară

Mastercard este partener al Asociației pentru Promovarea Performanței în Educație (APPE), pentru al șaptelea an consecutiv, în cadrul programului de Educație Financiară în învățământul preuniversitar din România. Anul aceesta, compania a contribuit la …

Studiu Mastercard și Harvard Business Review: 88% dintre companii consideră că preocupările consumatorilor reprezintă un aspect important în strategia și practicile companiei de colectare a datelor personale

Companiile admit că trebuie să fie mai atente la modul în care utilizează și protejează datele cu caracter personal ale consumatorilor, relevă un studiu Harvard Business Review Analytic Services, sponsorizat de Mastercard. 88% dintre directorii chestio…

Mastercard lansează campania „Trăiește noul de neprețuit. Hello Priceless!” și, alături de Smiley, invită consumatorii să descopere noi experiențe și o serie de premii

Mastercard lansează campania națională „Trăiește noul de neprețuit. Hello Priceless!”, prin care își propune să inspire consumatorii să descopere și să se bucure de momente de neprețuit în „noul normal”, și totodată, încurajează plățile electronice ca …

Studiu Mastercard: românii sprijină relansarea comerțului local în perioada post-izolare

Măcelarii, comercianții de fructe, legume și brânzeturi sunt printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare și este probabil ca această tendință să se mențină și în continuare, conform studiului derulat de Mastercard. 63…

Mastercard se alătură campaniei „Donează pentru linia întâi”, cu o donație de 500.000 de lei și contribuții suplimentare fiecărei donații individuale

Mastercard se alătură campaniei „Donează pentru linia întâi”, dezvoltată de eMAG, Banca Transilvania, Bitdefender și Mobexpert, cu scopul de a sprijini eforturile medicilor și ale personalului sanitar, precum și ale polițiștilor, armatei și jandarmilor…