Posts Tagged ‘Mastercard Romania’

Mari actori povestesc cum au jucat scene celebre în seria Secvențe, pe TIFF Unlimited

Și, totuși, cum au jucat scena aia? De la această curiozitate a pornit o serie nouă marca TIFF Unlimited (unlimited.tiff.ro), disponibilă gratuit, de oriunde din  lume, începând din 4 martie: Secvențe. Câțiva dintre cei mai cunoscuți actori români sunt…

Mastercard simplifică istoricul tranzacțiilor online

Mastercard lansează o nouă soluție de banking digital,carele oferăposesorilorde card mai multe detalii despre achizițiile lor. Furnizată de Ethoca, companie deținută de Mastercard, noul produs va îmbunătăți experiența digitală a consumatorilor, oferind…

Mastercard și TransferGo anunță lansarea unui parteneriat ce permite plăți transfrontaliere rapide, simple și sigure

Mastercard și TransferGo au anunțat un parteneriat prin care permit clienților din 20 de țări europene, inclusiv din România, să facă transferuri internaționale de bani de pe orice card sau cont bancar direct pe un card de debit sau credit Mastercard. …

Consumatorii care plătesc cu cardul Mastercard la terminalele POS Raiffeisen Bank din stațiile Rompetrol pot retrage numerar de până la 200 de lei

Mastercard, în parteneriat cu Raiffeisen Bank, lansează serviciul cashback (eliberare de numerar la comerciant) în benzinăriile Rompetrol, prin POS-urile băncii. Inițiativa reprezintă o continuare a demersurilor Mastercard de promovare a plăților elect…

Raportul Mastercard Index of Women Entrepreneurs 2020 arată că actuala criză Covid ar putea afecta o întreagă generație de femei antreprenor

Pandemia COVID-19 a avut un impact disproporționat asupra business-urilor deținute de femeile din întreaga lume, 87% dintre acestea afirmând că au resimțit un impact negativ puternic. Gradul mare de reprezentare în sectoarele cele mai afectate de decli…

Raportul Mastercard Index of Women Entrepreneurs 2020 arată că actuala criză Covid ar putea afecta o întreagă generație de femei antreprenor

Pandemia COVID-19 a avut un impact disproporționat asupra business-urilor deținute de femeile din întreaga lume, 87% dintre acestea afirmând că au resimțit un impact negativ puternic. Gradul mare de reprezentare în sectoarele cele mai afectate de decli…

Studiu Mastercard și Harvard Business Review: 88% dintre companii consideră că preocupările consumatorilor reprezintă un aspect important în strategia și practicile companiei de colectare a datelor personale

Companiile admit că trebuie să fie mai atente la modul în care utilizează și protejează datele cu caracter personal ale consumatorilor, relevă un studiu Harvard Business Review Analytic Services, sponsorizat de Mastercard. 88% dintre directorii chestio…

Mastercard încurajează fanii fotbalului să celebreze întoarcerea UEFA Champions League prin cel mai mare „val” digital din lume

Mastercard și-a propus să stabilească un nou record mondial prin crearea celui mai mare „val” digital în social media. Începând cu 10 august, Mastercard #PricelessWave va crea o nouă experiență de neuitat, care îi va conecta pe fanii fotbalului cu jucă…

Mastercard lansează campania „Trăiește noul de neprețuit. Hello Priceless!” și, alături de Smiley, invită consumatorii să descopere noi experiențe și o serie de premii

Mastercard lansează campania națională „Trăiește noul de neprețuit. Hello Priceless!”, prin care își propune să inspire consumatorii să descopere și să se bucure de momente de neprețuit în „noul normal”, și totodată, încurajează plățile electronice ca …

Studiu Mastercard: românii sprijină relansarea comerțului local în perioada post-izolare

Măcelarii, comercianții de fructe, legume și brânzeturi sunt printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare și este probabil ca această tendință să se mențină și în continuare, conform studiului derulat de Mastercard. 63…