Toți clienții Vodafone trebuie să știe asta. Veștile sunt proaste rău

Veniturile operatorului Vodafone România, dar şi fluxul de numerar, au fost afectate de criza generată de pandemia de Covid-19, a declarat, miercuri, Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

„Nu suntem imuni şi am fost afectaţi de criză atât la venituri, cât şi la cash flow. A fost o perioadă grea pentru noi, desigur nu mă compar cu industria Horeca sau cea a turismului, dar am fost afectaţi şi noi de asemenea afectaţi”, a declarat la un eveniment online Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Oferta de nerefuzat: Hotel Barátság Hajdúszoboszló

Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 1,2% în trimestrul încheiat la data de 30 iunie 2020, în timp ce baza de clienţi a atins valoarea de 10,8 milioane, potrivit datelor publicate în luna iulie de operator.

ATP Motors ofera clientilor o gama variata de produse si servicii de calitate

Astfel, la 30 iunie, veniturile din servicii ale operatorului telecom au ajuns la 189,7 milioane de euro, cu 1,2% sub valoarea înregistrată în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Aceasta a arătat că traficul de date în rețeaua Vodafone a crescut cu 40%-60% aproape „peste noapte” la începutul pandemiei.

„Conectivitatea a devenit critică și acest lucru a fost evidențiat atât de mult în ultimele luni. Dacă v-aș fi întrebat anul trecut ce înseamnă pentru voi să fii conectat, cred că răspunsul ar fi fost diferit față de cel de astăzi”, a spus CEO-ul Vodafone.

Lorilloux este de părere că nu ne vom mai întoarce niciodată la modul de lucru de dinainte de pandemie şi a precizat ca angajaţii companie lucrează de acasă până cel puţin la începutul anului viitor, cu excepţia personalului din retail şi a echipelor tehnice, care reprezintă aproximativ 10-20% din totalul celor circa 3.800 de angajaţi pe care grupul îi are în România.

„Sunt multe experimente pe care le vom face în lunile următoare pentru a crea acest nou model de lucru digital în România (…) Este vital să continuăm această transformare pentru a ajunge la o economie digitală şi la o Românie digitală, iar noi vom fi un facilitator cheie către atingerea acestui scop”, a spus Murielle Lorilloux.

Aceasta a afirmat că un avantaj competitiv pentru România l-a reprezentat conectivitatea şi este în acelaşi timp cel mai de preţ bun al ţării.

„Cred că trăim vremuri importante în care conectivitatea a devenit esenţială şi nu a fost nicicând mai important să furnizăm acces către lumea conectată pentru toată lumea indiferent unde se află, ce vârstă au sau din ce mediu provin. Nimeni nu trebuie să rămână în urmă sau să fie uitat în calea către noua lume. Iar conectivitatea este unul dintre cele mai de preţ bunuri în România şi a fost un avantaj competitiv pentru România. În următorii ani va fi critic să vedem cum construim acest bun în jurul conectivităţii în România pentru a ne asigura că suntem pregătiţi pentru viitor. Vrem să ne păstrăm viziunea pe termen lung şi suntem încrezători că România se va redresa şi se va redresa şi mai bine prin transformare digitală. Chiar dacă am întâmpinat multe provocări în ultimele luni, scopul nostru la Vodafone este să conectăm pentru un viitor mai bun şi sperăm să putem face acest lucru în continuare”.

Vodafone a lansat, miercuri, pe piaţa din România serviciul Vodafone TV şi a primul mediabox 4K destinat serviciului de televiziune, ce îmbină interactivitatea, aplicaţiile de streaming şi cablul digital. De asemenea, Vodafone România a lansat noi oferte de servicii convergente fix-mobil, sub umbrela Vodafone ONE.

Sursa: economica.net

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*