Un bărbat din Capu Codrului a suferit un atac de panică când și-a văzut casa cuprinsă de flăcări

O casă din satul sucevean Capu Codrului, comuna Păltinoasa, a luat foc astăzi din cauza coșului de fum amplasat necorespunzător față de materialele combustibile. Paramedicii SMURD i-au acordat primul ajutor proprietarului, în vîrstă de 62 de ani. Bărbatul nu era acasă în momentul izbucnirii incendiului, iar la întoarcere a suferit un atac de panică cînd […]

The post Un bărbat din Capu Codrului a suferit un atac de panică când și-a văzut casa cuprinsă de flăcări first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*