Un gater din Mănăstirea Humorului a luat foc de la scânteile sărite de la un aparat de sudură. Proprietarul a suferit arsuri la cap

Pompierii militari ai Gărzii de Intervenție Gura Humorului, împreună cu lucrătorii Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență Mănăstirea Humorului, au intervenit cu trei autospeciale de stingere și o ambulanță SMURD pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la un operator economic cu profil de prelucrare a lemnului, din comuna Mănăstirea Humorului. Incendiul a avut loc […]

The post Un gater din Mănăstirea Humorului a luat foc de la scânteile sărite de la un aparat de sudură. Proprietarul a suferit arsuri la cap first appeared on Suceava News Online.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

*